O našim ciljevima i nama

NAŠI CILJEVI


Moramo se osloboditi straha od neuspjeha da bismo živjeli kreativnim životom. (Joseph Chilton Pearce)

- osvještavanje i transformacija obrazaca mišljenja i ponašanja ili uvjerenja

- unaprjeđenje komunikacijskih vještina i međuljudskih odnosa

- razvoj kreativnog izražavanja i emocionalne fleksibilnosti

- suočavanje s izazovima u svakodnevnom i poslovnom životu na kreativan način

- do asertivne komunikacije kroz praktične vježbe s elementima glumačkih tehnika

- ažuriranje tjelesnog i mentalnog zdravlja kroz elemente tjelesne psihoterapije

- ažuriranje posture, udisaja i glasa

- ažuriranje samopoštovanja i samopouzdanja

  • Grupni i timski coaching
  • Radionice
  • Individualni rad

O nama

Početi s našim sličnostima ili različitostima?

Veže nas ljubav prema umjetnosti i umjetničkom izražavanju, ljubav prema živim bićima, ljubav prema pedagogiji i andragogiji, rad s ljudima doživljavamo kao najljepšu životnu privilegiju čemu pristupamo s velikom odgovornošću.

Vlastitu kreativnost njegujemo s posebnom pažnjom kako se u nama ne bi ugasio plamen dječje razigranosti i vječne znatiželje.

 Obje u poslu i bliskom okruženju oslobađamo zdravu dozu ekstrovertiranosti, dok smo privatno ili u nepoznatom okruženju introvertirane. Liječeni smo perfekcionisti, ali smo zadržale potreban pedantan pristup u radu.

Slažemo se da kritika i samokritika zabranjuju grešku, a bez greške učenje i napredovanje nije moguće stoga uvijek koristimo feedback ispunjen korisnim informacijama i potičemo na odgovornost umjesto krivnje.

Kad stvaramo nove programe nadopunjujemo se idejama i inspiriramo jedna drugu, ne postoji "ne" na ideje, postoji "da, i onda..." ili "ajmo to još istražiti."

Monika je spontanija i slobodnija, Simona je formalnija i suzdržanija što je rezultat različitog generacijskog odgoja, čime se nadopunjujemo i upravo to nam omogućuje da nađemo ravnotežu u radu s klijentima.

Kada bi se morale definirati, Monika bi za sebe rekla da se "romantičarski" zanosi životom i naginje tome da je idealist, dok je Simona više realist i poseže za racionalnim rješenjima, što nam daje kreativnu dozu glave u oblacima s nogama čvrsto na zemlji.

Ako bi baš morale birati Monika bi odabrala aktivno slušanje klijenata, a Simona predavanje određene materije, no obje, uz praktičan rad, volimo kombinaciju interaktivnog prenošenja teorije i aktivnog slušanja.

Ponekad nas iznenadi s kojom lakoćom nadopunjujemo jedna drugu u radu, koliko puta nam se dogodi da izgovorimo istu misao ili ideju i koliko se često smijemo, samo zato što nam je smiješno ili zato što osjećamo veliku radost radeći ono što volimo.

Monika Roth

magistra novinarstva, praktičarka tjelesno orijentirane psihoterapije


Ispod kože by Monika Roth


FORMALNO OBRAZOVANJE

2018.- 2021. Sveučilište Sjever Koprivnica, magistra komunikologije, medija i novinarstva (mag.nov.)

2013. - 2016. Sveučilište Sjever Koprivnica, prvostupnica novinarstva (univ. bacc.nov.)

2009. - 2013. Srednja strukovna škola Varaždin, Likovna umjetnost i modni dizajn

EDUKACIJA IZ PSIHOTERAPIJE

2020. - 2024. Četverogodišnja edukacija integrativne tjelesno orijentirane psihoterapije, Centar za integrativni razvoj u Zagrebu

GLUMAČKI TRENING

2017. - 2021. Četverogodišnji glumački program, Studio Kubus, Zagreb

RADNO ISKUSTVO I OSPOSOBLJAVANJE

2022. Samozaposlena u obrtu za poduku i savjetovanje Ispod kože

2016. - 2017. Stručno osposobljavanje na internetskom portalu Varazdinski.hrVaraždinu

2014. Uloga u predstavi Svoga tela gospodar, u režiji Georgija Para, Hrvatsko narodno kazalište Varaždin

2014. - 2016. Praktični rad na eksperimentalnom studentskom portalu Sveučilišta Sjever Pressedan.hr

OBJAVLJENI RADOVI I ČLANCI

2021. Diplomski rad, studij Komunikologija mediji i novinarstvo, Sveučilište Sjever: Analiza stereotipa u medijima za adolescente: časopis OK! i internetski portal Teen385.com

2019. Istraživački rad na kolegiju Rodni stereotipi i novinarstvo: Kako rodna separacija dječjih igračaka utječe na stvaranje stereotipa, mentorica: Lidija Dujić, objavljen na internetskom portalu Voxfeminae.net

2016. Završni rad na preddiplomskom studiju novinarstva, Sveučilište Sjever: Rodni aspekti u prezentaciji glumica i glumaca na hrvatskim internetskim portalima, mentorica: Lidija Dujić, objavljen u časopisu za kulturu, umjetnost iznanost Autsajderski fragmenti
 

Po struci magistra novinarstva, inače obožavateljica pisanja, igre, scenskog stvaralaštva, uz završenu četverogodišnju edukaciju integrativne tjelesno orijentirane psihoterapije, u tijeku daljnje edukacije.

Unutar svog obrta "Ispod kože" radim  individualno savjetovanje za odrasle po principima tjelesne psihoterapije pod supervizijom.
 Uz individualan rad, kreirala sam i grupne radionice pod nazivom "ReActing" spajajući svoje dvije strasti - dramsku umjetnost i rad s ljudima, a sada se ta inicijativa proširila kroz suradnju s kolegicom dramskom pedagoginjom Simonom Dimitrov Palatinuš na program pod nazivom "Ažuriranje".

Igra kroz glumu i imitaciju dio je mojeg interesa od malih nogu, a svoju sam inspiraciju mogla istraživati u Kazališnom studiu mladih u varaždinskom HNK te kroz amaterske i profesionalne glumačke angažmane. Svoja dramsko-scenska znanja i vještine upotpunila sam kasnije u četverogodišnjem glumačkom programu studia "Kubus" kroz učenje i primjenu glumačkih metoda L. Strasberga, Čehova, K.S. Stanislavskog. Unutar programa učila sam i osnove transakcijske analize kao i primjenu asertivne komunikacije kroz scensku postavu životnih situacija s naglaskom na međuljudske odnose.


Iz različitih vrsta stvaralaštva s kojima sam se kroz obrazovanje i educiranje susretala – likovnosti, glume, pisanja, crpim inspiraciju za svoj rad. u višegodišnjim angažmanima u radu s djecom upoznala sam svoje unutarnje kapacitete za nježnost, ljubav, toplinu, mekoću, strpljivost i prisutnost, kao i vrckavost, kreativnost, znatiželju, zaigranost.

Dosadašnja iskustva i učenja pokazala su mi moje resurse za stvaranje posvećenog i kontinuiranog odnosa sa sobom, drugima i životom, a koje sada želim prenijeti u individualan i grupni rad s odraslima.

Simona Dimitrov Palatinuš

odgojiteljica, dramska pedagoginja, acting coach



Studio Kubeta

The Acting Studio, Zagreb

https://www.youtube.com/c/TheStudioKubus /videos (reference)


FORMALNO OBRAZOVANJE

OŠ "Ivan Gundulić"

Pedagoški obrazovni centar "Bogdan Ogrizović" - predškolski smjer

Pedagoška akademija - predškolski smjer

EDUKACIJA IZ DRAMSKE PEDAGOGIJE: 1986.- 1999. g.

Mentori: redatelj Boris Kovačević, Zagreb, osnove glume i dramske pedagigije; dramska pedagoginja Tintti Karppnen, Finska "Uvod u odgojnu dramu"; glumac, redatelj i dramski pedagog Roger Chamberlain, UK, "Osnove tehnike odgojne drame", dramska pedagoginja Tag McEntergart i Roger Chamberlain, UK, završena ljetna škola Odgojnog teatra; dramski pedagog Stig Eriksson, Norveška, "Odgojna drama i Odgojni teatar"

EDUKACIJA IZ GLUMAČKE PEDAGOGIJE:

1994. – 2004. g. Lee Strasberg Method acting

Mentori: glumac i acting coach Janez Vajevec; dramaturg i acting coach Andrej Vajevec, Slovenija, "Osnove, Master class Method acting"; glumac i redatelj Ed Kovens, USA, "Master class Method acting"

1999.- 2011.g. Tehnika glume (Michael Chekhov)

Mentori: Sarah Kane, UK (osnivačica Michael Chekhov centra u UK, članica Michael Chekhov Association - MICHA, USA), "Osnove glumačke tehnike Mihaila Čehova""Tijelo u pokretu stvara glas"; Dr. David Zinder, Izrael (doktor filozofije, profesor režije, glume i teorije na Theatre Arts Department in Tel Aviv University, Theatre Aepartment in Tel Aviv University), "Osnove glumačke tehnike Mihaila Čehova", "Međunarodna umjetnička radionica i Festival Mihael Čehov "; Per Brahe, Danska (redatelj, pisac i slikar, umjetnički ravnatelj studija "Michael Chekhov" u Danskoj, profesor na National Theatre Institute NY-USA, Eugene O'Neill Theatre Center NY-USA, The Actor's Center NY-USA; Bill Esper Studio NY-USA; Purchase College NY-USA), "GLUMAC/MASKA/DRAMSKI LIK; Jobst Langhans, Njemačka (redatelj, glumac i glumački pedagog; koosnivač kazališta Werbuhne Berlin i umjetnički ravnatelj od 1998.; 1987. pokreće Michael Chekhov studio u Berlinu), "Međunarodna umjetnička radionica i Festival Mihael Čehov"; Joanna Merlin, USA (glumica, casting manager, acting coach, učenica Michaela Chekhova, predavala je na NYU-Tisch School of the Arts New York, osnivačica je Michael Chekhov Association (MICHA), USA), "Tijelo u pokretu stvara glas", "Međunarodna umjetnička radionica i Festival Mihael Čehov", Scott Fielding, USA (glumac, redatelj, acting coach, član The Actor's Ensamble u New Yorku, član je Michael Chekhov Association (MICHA), USA), "Unutrašnji život u tijelu glumca", "Međunarodna umjetnička radionica i Festival Mihael Čehov ", "Osnove tehnike Mihaila Čehova", "Rad na tekstu kroz tehniku Mihaila Čehova", "Primjene glumačke tehnike Mihaila Čehova", "The Chekhov Training"; Lenard Petit, Kanada (glumac i redatelj, umjetnički voditelj Michael Chekhov Acting Studija, profesor na Rutgers University, New York), "Klaunerija i tehnike karakterizacije"

2004.-2008.g. Tehnika glume (inspirirano Grotowskim)

Mentor: Ryszard Nieoczym, Kanada, (osnivač i umjetnički ravnatelj Dawn Obokata of LeTHAL / Le Theatre de L'Homme Actor's Laboratorium Toronto Canada, i Wildflecken Theater-a u Berlinu. Bivši je učenik i suradnik Grotowskog) , "SOUNDINGS The Art and Craft of the Monologue"

1997.-2011.g. razne glumačke tehnike i metode

Mentori: "Joseph Chaikin acting Technique", Del Hamilton, Atlanta USA (redatelj); "No Theatre", Mitshuhiro Honda, Japan (tradicionalni učitelj No teatra); "Radionica scenskog glasa I i II", Katharina Pongratz, Austrija, (pedagoginja scenskog glasa na Pedagoškom institutu u Beču, koristi metode M. Feldenkraisa i I. Middendorfa); "Tehnike i potencijali glume", Tomi Janežić, Ljubljana, Slovenija (redatelj, profesor glume), Radionica Vilija Matule, Vilim Matula, Zagreb (glumac); "uSing your voice well' - Voice Workshop in the Alexander Technique" , Georia Dias, Nizozemska (pjevačica, skladateljica, certificirana učiteljica Alexander tehnike )

EDUKACIJA OSTALO:

1993. - 1995. D.V. Vjeverica, permanentno stručno usavršavanje, Transakcijska analiza, grupa za rast i razvoj pod vodstvom psihologinje Milene Haler

2010. poduka pjevanja prof. Mirela Brnetić, vokalni studio Bacchabundus d.o.o.

12.6.2010. "Upoznajmo svoj glas" prof. logoped Snježana Srdanović Rogalo, Studio Lingua

RADNO ISKUSTVO:

Dramska pedagogija:

1995-1996 Glumački studio Borisa Kovačevića za djecu i mlade - asistent

1995-2000 Privatna osnovna škola «Kreativan razvoj» - dramski pedagog

1996-2000 Zagrebačko kazalište mladih - dramski pedagog

1998-1999 "Narodno Sveučilište Ferdo Livadić" Samobor - dramski pedagog

1998-2000 Kulturni centar "Peščenica" - dramski pedagog

Acting coach:

1999. suradnica za scenski pokret na predstavi «Športice i športići» Dječje kazalište Dubrava

2000-2004 Teatar EXIT, voditeljica glumačkog programa

2005 - 2020 Umjetnička organizacija Studio KUBUS, voditeljica glumačkog programa

2009 acting coach na predstavi "Samo jučerašnja vijest", režija Iva Srnec, Teatar EXIT

2009. - 2011. acting coach serija "Najbolje godine" Nova TV

2011. - 2012. acting coach serija "Larin izbor" Nova TV

2011. acting coach na predstavama "Lasica na tavanu" i "Zlatna koka", režija Nora Krstulović, dječja scena Studija KUBUS

2014./2015 acting coach na predstavama "Žaba i vol", "Lisica i roda", režija Vedran Komerički, dječja scena Studija KUBUS

od 2022. The Acting Studio Zagreb, voditeljica glumačkog programa

Ostala radna iskustva:

1991. - 1992. D.V. Kozari Bok - odgajateljica

1993. - 1995. D.V. Vjeverica (Šalata, Gračani, Bijenička, Mihaljevac) - odgajateljica

1996. Patuljček d.o.o. za priređivanje i organiziranje dječjih i zabavnih igara

2000 -2004 rad u upravi Teatra EXIT

2007 Horizont internacional d.o.o. agencija za razvoj ljudskih potencijala (coach: komunikacija, asertivna komunikacija, poslovna komunikacija, ekspresivnost u poslovnoj prezentaciji, team building)

GLUMAČKA ISKUSTVA:

1990 "Komedija zaruka ili kako vam drago" (redatelj: Boris Kovačević, ZKM, Zagreb)

1992 "Orekstar" (studenti ADU, Zagreb, ZKM, Zagreb)

1992 "Asphixia violenta" (redatelj: Nora Krstulović, SKUC, Gavella, Zagreb)

2000 "Stalker" (redatelj: Tomi Janežić, Koperski poletni Festival, Kopar, Slovenija)

2006 "Ajde dan...prođi", uloga Jadranke (redatelj: Matija Kluković; "Libertas film Festival" Dubrovnik, "4. Zagreb film Festival" dobitnik nagrade KOCKICE; premijera 11.1.2007. kino Tuškanac; Rotterdam international film festival; Bangkok film festival)

DRAMATIZACIJA TEKSTOVA:

2011. "Zlatna koka" po motivima La Fontaineovih basni (Premijera: 7.7.2012., kino Europa) 

2011. "Lasica na tavanu" po motivima La Fontaineovih basni (Premijera: 14.7.2012., kino Europa) 

2014 "Žaba i vol" po motivima La Fontaineovih basni (premijera 22.11.2015.CeKaTe)

2014 "Lisica i roda", po motivima La Fontaineovih basni (premijera 22.11.2015., CeKaTe)

2023. "Tužno pače", inkluzivna predstava (premijera 10.3.2023. CeKaTe)

ČLANSTVO:

Zagrebački Glumački Studio (tajnik studija od 1999 do 2002 )

Hrvatski Centar za Dramski Odgoj (23.2.1996. član osnivač)